27 jul 2011

Turquia!!!

Escribim el post des d'un hostal a Istambul. Francis i Titu, qui ho hagues dit eh que en un any tornariem a estar per alli...

Des que vam sortir de Klenova, hem estat fent 2 dies de carretera a sac, parant nomes lo just per posar liquid al cotxe i la veritat es que hem arribat a Istambul fosos.

Vam sortir ahir al mati, amb els cossos encara masegats de dormir al terra, i pq no dir-ho, de la mogudeta del dia anterior...pero no si valien excuses aixi que de bon mati a cremar pneumatic. A priori, tot anava com oli en un llum, pero de cop sense enterar-nos com, tornavem a estar a alemanya, quan en teoria ens dirigiem a austria...sort que el nostre fort es la navegacio...aixi que va tocar redefinir la ruta i barallarnos amb una carretera en obres que va tenirnos tot el mati regirantnos l'estomac.

Superat aquest petit entrebanc gracies a l'ajuda d'una benzinorofsen (o com es digui a les treballadores de les benzineres alemanyes) vam trobar el cami i ja vam fer via cap a viena, hungria (budapest), acabant la jornada a un hotel de carretera, molt tarentiniano per cert, on vam caure fosos despres de 1.200kms non stop. Aviso a nevegantes, a la frontera serbo-hongaresa tenen la pell molt fina i si els has de donar el passaport obert per la pagina corresponen si no vols que et montin un espectacle bastant lamentable.

Aquest mati, ens hem llevat aviat i hem creuat la frontera bulgara. El dia ha tornat a ser de carretera, pomes i nactarines (lamentablement ja no ens queden magdalenes de xocolata:-(). A mitja tarda hem arribat a Turquia. Espectacular l'entrada en hora punta a Istambul, visca el kaos!El tema es que no teniem mapa de la ciutat, i ha costat una mica, pero al final encara no sabem massa be com, hem arribat al centre i hem trobat un hostal on compartim habitacio amb 25 motxil.lerus de peus pudents, que sumats als 30 graus de temperatura que tenim ara mateix, pinta a que tindrem una nit pefecte!

Ara mateix, estem fent unes Efes Pilsen a la terrassa de l'alberg, quan ha arribat la Gisela, que per uns dies s'uneix a la causa Xinoxano, fins a la Capadocia.

Au doncs, molts animus als que esteu currant i ja us anem explicant coses. Proxim repte, la ruta dels hamams....